Tema: Re: cypia bugniniai stabdziai
Autorius: MS
Data: 2009-06-30 12:50:59
Pries pora sav. mano masiniukui irgi prasidejo tokios "problemos"...
galiniam, kairiam rate prasidejo gergzdimai bjaurus... Tai tebuvo istriges
akmenukas tarp skardos ir disko... tokia ta ir problema :)

"dovydas" <dovydas@dovydas.com> wrote in message
sveiki,

pradejo abilekokiais garsais cypt/dzergzt, na metalas i metala turbut,
galiniai mano bugniniai stabdziai. nelabai as ismanau ju sistema, bet turbut
irgi reikia kazka keist, na kaip kaladeles? :) kiek pinigu tiketis palikt ir
ka ten mazdaug reiks keist, na kad neisp... neismanancio kaip visada? :))
isvis puiku butu, jei rekomenduotumet koki meistra/kontora vilniuj.

masina - zafira a, 99m.

aciu!

dovydas