Tema: Re: Generatoriu remontas Kaune?
Autorius: Sharkius
Data: 2009-02-25 19:20:40
na tikrai ne taip:) o ir toks ten zaidimas - nuimtas vienas galas ir rastas
subires guolis ir isestas salnykas, visa kita savo vietoj, o klausimas
pirmas atejus tai - "paziurekit ar cia verta ji remontuot, ar nesudege
viskas nafig". Atsakymas dazniausias - "palik, kita savaite bus
suremontuotas...", paaiskinus kad man masinos ziauriai reikia jau siandien,
ir paprasius bent praeit su testeriu ir paziuret ar ten neisleke diodai ir
apvijos, graziai pasiusdavo "ieskot neuzsiemusiu".