Tema: Re: Priminimas Kaunieciam ir miesto sveciam
Autorius: Atom
Data: 2009-02-25 18:10:52
zmogui sunku susiorentuoti kiek juostu ziede. Tas kuris atvaziuoja is dvieju
juostu kelio - mano kad ziede dvi juostos, o tas kuris ivaziuoja is triju
juostu kelio - isivaizduoja kad trys. O zenklai tik padidina painiava.
Tenais reikia normalaus horizontaliojo zymejimo.
Bet kas idomiausia, kad tenais gana retai ivyksta avarijos (ivertinant
painiava). Jei painiavos nebutu - gal avariju visai nebutu :)

Atom