Tema: Re: 12V->220V
Autorius: svyt
Data: 2009-07-04 12:59:17
15A dauginam is 13,5 bus 200 vatu maksimum, jei nori ispesti visus galimus
300 ar daugiau butina jungt prie akumo. beto pajungus nuo prikurkes ir davus
didesne apkrova suveikia apsauga nuo akumo nusodinimo- per ploni laidai
matomai. Tiesa ta apsauga veikia blogai, nes su maza apkrova pavyko kazkur
per 5 valandas (praktiskai tik nuo laptopo) nusodint akuma iki tiek kad net
nebande sukt starterio. (akumas ne pirmos jaunystes buvo)

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.