Tema: Re: kartoninis vokas dokumentams
Autorius: Mrlz
Data: 2009-06-21 09:36:27
O jei i kokia kanceleriniu prekiu parduotuve uzsukus?
Arba koki didesni pasto skyriu, gal centrini pasta.

Siaip as kazkada paste esu pirkes mazdaug a4 formato voka, bet ten daugiau
gal daiktam siusti, nes viduje buvo iklijuotas celofanas su oro
burbuliukais.

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos