Tema: Re: KET pazeidimai: teisiu perlaikymas
Autorius: YZF
Data: 2009-06-19 13:52:27
Tai teisiu perlaikymas gali gresti siais atvejais?:

124²-02 Chuliganiškas vairavimas 1000-2000 su 12-24

130-01 Vairuotojų nepaklusimas sustoti, stabdant policijos pareigūnui,
pasitraukimas iš eismo įvykio vietos 3000-4000 arba 36-60

127-01 KET pažeidimas, sukėlęs kt. asm. nežymų sveikatos sutrikdymą 500-100
arba 12-24

Ir poto visi variantai su girtais, apsvaigusiais nuo narkotiku ir pan.