Tema: Re: leistinas greitis lenku mokomoje autostradoje
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-06-06 17:48:56
cia toks lenkiskas nacianalinio vairavimo ypatumas, pats pradzioje niekaip
negalejau pagauti ritmo. paskui kaip ir pripratau.
bet tai nereiksia, kad tokie greiciai lieka nenubausti - as tik viena karta
buvau pravaziaves visa lenkija nesutikes greicio matuotoju, siap visa laika
vidurkis (pagrinde vazineju dviem kryptim: no varshuvos link poznanes veliau
vokietijos arba link krokuvos toliau link chekijos) 2 ekipazai,
nepriklausomai nuo paros laiko ar savaites dienos.
sekasi kaip kada, kartais pavyksta pristabdyt, kartais pavyksta nesustot
(taciau cia yra niansu, stengiuosi nepiknaudziaut) kartais tenka pabendraut
su ju policijos atstovais.