Tema: Re: antiradarai
Autorius: NJ
Data: 2009-06-05 10:23:24
Pagrindiniuose keliose jur daug furu informacijos tikrai pakanka, pvz. Vilnius-Kaunas-Kalipeda, Vilnius-Panevezys-Ryga ir pan. marsrutais. Jeigu vaziuoji kokiu nepopuliariu keliu pvz. Vilnius-Pabrade-Visaginas tai nuo racijos tolko beveik nera. Kas liecia miestu tai Vilniuje pvz. piko valandomis racija tikrai padeda apvaziuoti kamscius, neuzsirauti ant radaro nes nemazai CB'istu vazineja ir kuo toliau tuo daugiau. Mieste naudojamas atskiras lengvuju kanalas. Su gera antena girdi visa miesta.