Tema: Re: Kur sureguliuoti karbiuratoriu???
Autorius: svyt
Data: 2009-06-07 16:48:21
geras sitas, pritariu, tiesa i senatve jau kartais pagrybauja, anksciau kol
tik zigulius darydavo, vazinejau pas ji periodiskai, apsimokedavo, karbo juk
ne tik reguliavimas, bet ir pravalymas, svirteliu sutepimas yra butinas.
kuro sanaudos reguiuojasi keiciant ziklerius siaip. o reguliodavo jis visa
kompleksa- ne tik karba, bet ir voztuvus, degima, po jo pakrapstymo zigulys
trecdaliu maziau kuro imdavo ir traukdavo geriau. Tiesa su siuolaikiniais
karbais jau nevisada susitvarko, golfui viskas ok, o 4 kameru bmw 80  metu
jau nesugebejo padaryti.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.