Tema: Re: klausimytis apie automat
Autorius: Eex
Data: 2009-06-01 16:25:46
jo, truktelna nelabai maloniai :) yra rekomanduojama is karto po stabdzio 
atleidimo nespausti tapkes iki dugno, o kai jau jauti, kad pavara isimeta, 
tik tada gali spausti gazas-dugnas.
o apgauna tai ten kazkaip viena is parametru, nuo kurio deze nusprendzia 
jungti laisva (droselio padetis, greitis, stabdzio padetis). beje, 
pastebejau, kad kai ijungta kondiske, tai kazkaip ilgiau ta neutrale 
imetineja, ir kartais gaunasi toks fintas, kad kai kamstyje pastoviai 
gazas-stabdis, tai numygi stabdi, automatas galvoja, kad jau laikas jungti 
laisva pavara, o tu vel stabdi atleidi, ir vel stabdai. tai kazkaip keistai 
jis ten patrukcioja tuo momentu :)

"Salamaleikum" <belekas@buvo.vakar> wrote in message 
news:h00e80$usa$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei spaudi gaza kai dar neimesta pavara tai taip ganetinai stipriai ja 
> sugruda, net baisu darosi. Seip reikia paieskot kaip ja apgaut :)) 
> jungikliu kokiu nors :)))
>
> "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message 
> news:h00dp9$u19$1@trimpas.omnitel.net...
>> taip. ir vectroj. nepamenu to aisino modelio, kuris montavosi i tuos 
>> modelius (berods ar15), bet jis jau turi autoneutralia. kuri seip ir mane 
>> uzknisa, nes atleidus stabdi prie sveisoforo masina kokia 0.5sekundes 
>> delsia, ir tik tada truktelna i prieki.
>> kazkur rusiskuose forumuose skaiciau, tai xebra "apgauna" ta 
>> autoneutrale....
>>
>>
>> "Squid" <no@email.com> wrote in message 
>> news:h009k0$m5q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> manai taip pat yra 2000 m. astroj?
>>>
>>> On 2009.06.01 12:34, Salamaleikum wrote:
>>>> nu kaip tai neijungia - pas mane visada jungia neutralia sustojus (nors
>>>> tiesa sakant tas ir uzknisa), tiesa metai ne tie (2004) gal del to
>>>> istrauka is user manualo
>>>> Transmission automatically selects
>>>>
>>>> neutral (N) to reduce fuel consumption,
>>>>
>>>> e.g. when stopped at traffic light.
>>>>
>>>> Automatic neutral selection is activated
>>>>
>>>> if:
>>>>
>>>> ? selector lever in D, 3, 2 or 1
>>>>
>>>> and
>>>>
>>>> ? park ing brake is operated
>>>>
>>>> and
>>>>
>>>> ? vehicle is stopped
>>>>
>>>> and
>>>>
>>>> ? acc elerator pedal is not opera ted.
>>>>
>>>> As soon as the brake is released and the
>>>>
>>>> accelerator pedal is depressed, the
>>>>
>>>> vehicle starts off in the usual manner
>>>>
>>>> "Squid"<no@email.com>  wrote in message
>>>> news:h005ms$fjt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ? neutrali? automati?kai nejungia. Pirma reikia patikrinti skys?io 
>>>>> (ATF)
>>>>> lyg? ir b?kl?. Jei problema i?lieka tada galima ie?koti ir giliau.
>>>>> Tur?jau lygiai t? pa?i? problem? ir ji buvo i?spr?sta papild?ius 
>>>>> skys?io
>>>>> iki reikiamo lygio. Tik svarbiausiai reikia ?i?r?ti instrukcijas kaip
>>>>> tiksliai pamatuoti (pvz.: pas mane reik?jo, kad skystis b?t? darbin?s
>>>>> temp., ir matuoti u?vestu varikiu).
>>>>>
>>>>> On 2009.06.01 08:14, Salamaleikum wrote:
>>>>>> ta "atatranka" manau pas tave nuo to, kad automatas kai sustoji imeta
>>>>>> neutralia pavara (tipo kad kura taupytu). Aisku, jei kalba apie ta 
>>>>>> pacia
>>>>>> "atatranka" apie kuria as galvoju
>>>>>>
>>>>>> "M`BaubZ"<neveikiasntis.adresas@tankas.lt>   wrote in message
>>>>>> news:gvu8ob$ll9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> opel astra ~2000 m. sustoja labai taip ne?velniai,
>>>>>>> su "atatranka". nesvarbu, kaip l?tai prie? tai va?iuojama.
>>>>>>>
>>>>>>> ar taip pas visas b?na?
>>>>>>> jei ne, tai kas gali b?t? d??? pagedus? variklio/d???s pagalv?s?
>>>>>>> pakaba laisva?
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>
>