Tai visi gaminimo pabaigos 806/ ulysse/ zeta/ evasion turejo hdi/jtd 8v. Tik
primenu, buvo leidziami ir su 16v.
--
"Ash" <esmitas@mailg.com> wrote in message
news:k3rj24$iiu$1@trimpas.omnitel.net...
> O, čia svarbi info. Nes buvau bepradedąs į naujesnius dairytis.
> O kokiose mašinose realizuotas hdi 8v variklis ? Ieškau miniveno su 6-7
> vietoms.
>
> "Pagonis" wrote in message news:k3rfbr$epb$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tiesos yra. Atnaujintas modelis (807vs806 etc) didesnis, sunkesnis,
> rajesnis, gal ten sosnines durys bus elektrines, bet varikliai
> problematiskesni, ir nzn kaip su vaziuoklem. Naujesnis man visiskai
> nelipo.
> Uz tokius pinigus butu galima paimti paskutiniu metu gera hdi 8v. Vienas
> nepatogumas, kad priekinis sarnyras restauruojasi arba keiciasi su sake ir
> sarnyro pirsta reikia gerai priverzti, kad stupicos neismaltu.
>
> --
> "Ziogas" <ziogas9999@gmail.com> wrote in message
> news:k3qhfi$26b$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Į ką siūlytumėt dairytis- Fiat Ulysse, Puegot 807 ar Renault Espace?
>>
>> Siulyciau dairytis i P806/Evasion/Ulysse/Zeta, t.y. i senesniji modeli.
>> Uz 10kLt iseis gero stovio veliausiuju gamybos metu.
>> Patvari neproblematiska masina.
>> O jei domina P807/C8/Ulysse/Phedra, t.y. naujesnis modelis, tai uz 10kLt
>> gausis nuvarytas egzempliorius, be to liaudis kalba, kad iki facelifto
>> ('02-'06) turejo daug bugu. Po facelifto ('06-) i tavo biudzeta niekaip
>> netelpa.
>>
>