Tema: Re: smart cabrio daro cls
Autorius: Samirua
Data: 2009-05-27 17:16:12
Priminei 2 metu senumo ivykius. Susiremem kaktomis siauroje Vln. Totoriu g. vietoje su BMW kregzde. Ciuvakelis nenorejo manes praleisti, nors kliutis buvo jo puseje, pypsejo, rankom mojavo, paskui issoko is masinos,  pribego prie mano duru, atplese jas baisiai rekdamas, paziurejo i mano kompleksija -  ramiai uzdare duris ir tyliai grizo i savo masina ir pasitrauke atbulas...:)