Tema: Re: 2008 m. jettos kompas
Autorius: VidmantasM
Data: 2012-09-02 20:24:51
Ne, funkcija veikia tik sutemus. Dabar nustatyta, kad veiktu ne palydejimas,
o pasitikimas. Vakare einu i masina ko nors pasiimt, atrakinu ir isiziebia
lempos keliolikai sekundziu, man to nereikia, geriau, kai griztu vakare,
susirenku daiktus ir paspaudus uzrakinimo mygtuka isiziebtu lempos, trumpam.

Pagarbiai,
Vidmantas Mačiukas
"kef"  parašė naujienų news:k203n6$9bs$1@trimpas.omnitel.net...

O tai ka, taip durnai padaryta kad net diena uzrakinus sviesos pacios
isijungia? Opeliui sviesu rankena reikia truktelt