Tema: Re: Kuro sąnaudos
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-08-22 22:23:18
Nu tai pasirodo visai gera ta bulka buvo ant kurios visi vare kas tik
netingejo. Mieste beje 8-9, žiema 9-10 gaudavos, važiuojant kaip patinka :)
Važinėta daug, klaidų litruose tikrai nėr, nes ne vienus metus tokie
skaičiai ėjo.
Aš galvojau, kad čia norma, ir stebėjaus kodėl šiuolaikiškos mašinos
nepadarė didelio progreso.. Tiesa pažystamas su VW vento 95 į klaipėdą and
4-5 litrų dyzelio nuvaro, bet ten tai triperis vos einantis.