Tema: Re: reikia pareguliuoti kibiro variklį
Autorius: svyt
Data: 2012-08-16 15:20:57
pracekint galiu, o remontais jau 15 metu nebeuzsiimu. Ir automatiskai kai
nedarai kazko prarandi kvalifikacija, kazkada cia bandziau siek tiek
pasukiot, blin, kaip paauglys kas 10 varzta persuku, arba varztai minksti
naujesnese masinose pasidare, arba riesas nuo nieko neveikimo sustiprejo, nu
nebudavo kad 13 varzta, sukant trumpu raktu prasukciau, nu iskyrus koki
dusles kolektoriaus, dabar jau nz, akuma keiciant sukiot dinamometriniu jo
tvirtinima kazkaip neiprasta man.
Ir ka as tau pasakysiu pracekines? traukia gerai, reiskia su degimu norma,
90 proc- pasimatuok/pasireguliuok CO, jei ipurskimas... jei nestringa oro
matuokle, jei isvis tokia mechanine yra, viskas diagnozuojama ir
remontuojama kompiuterizuotai ir keiciant, jau niekas zikleriu
nebepraputineja...
bus nusmiges koks daviklis, ipurkimo kompas mano, kad variklis tarkim labai
saltas ir uztraukia patsosa- uzriebina misini ziauriai, as tau gatvej nei ta
pamatysiu nei pataisysiu.
--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)