Tema: Re: Kaista staPdziu diskai
Autorius: vvvirgis
Data: 2012-08-15 10:12:54
Nepilnai ar nevisada grizta pagrindinis stiprintuvo cilindriukas.Mano
buvusiai auto taip buvo. Stabdo tolygiai, devisi tolygiai, prie sankryzu
stabdciu nereikia - stovi kaip prilipus. Aisku ir diskai kaito

--
"Tomas D." <mailsoc@[trint]gmail.com> parašė naujienų
pranešime:k0eh4p$a21$1@trimpas.omnitel.net...