Tema: Re: need info apie barus sostinej
Autorius: ManXP
Data: 2012-08-08 12:56:14
Na, cai dar reiketu pasiaiskint, kas yra "marozai" :) Tarkim Kaune sakoma,
kad pvz i koki Macao renkasi marozai su $ ir kurvos, bet man ten N kartu
maloniau nei kokiam sudkluby (mazdaug Palangos Sachmatines lygio). Muzika
lieva kaip ir visur kitur, bet bent jau renkasi ne tie, kurie i kluba ateina
alaus gert.

"Exo"  wrote in message news:jvtc0b$d9a$1@trimpas.omnitel.net...

Niu tai tokiu atvėju mūsų supratimas apie normalią publiką smarkiai
skiriasi, ta prasme po to šabakštyno užėjus į ringobar pasijutau lyg namuose
:)

Exo