Tema: Re: Toyota Corolla 2006 užgęsta prietaisų skydelis
Autorius: Donce
Data: 2012-08-06 11:38:55
maniske 2004 metu corola turi  automatines sviesas, bet skydelio neijungia,
tik trumpas su gabaritais,
jei mechaniskai ijungiu ant rankeneles gabaritus ar trumpas skydelis
uzsidega.

o avensyje yra auto sviesos ju jutikliu, tai diena skydelis dega ryskiai,
vakare/tunelyje pritemsta.

gal kas programiskai primakaluota pas tave ?

Donce