Tema: Re: Citroen C4 blogybes (kewle?)
Autorius: CodeC
Data: 2012-08-01 00:53:58
On 08/01/2012 12:49 AM, MumZer wrote:
> mane siaip asmeniskai civico '06 laidos aklos zonos nervina.. ypac
> desine stoike issukinejant is salutinio i kaire.. nes auto letai judant
> praktiskai 'uz stoikes' gali judeti pasislepusi iki paskutines sekundes..

nu tai pas daug kurias taip. turimo matizo pvz.
manoji sugebejo vos vos sukdama vaziuodama i prieki saulei svieciant
akropolio aikstelej i stulpa pataikyt. aisku stulpas ten irgi geras ir
geroj vietoj - pastoviai nulenktas ir raudona juosta apristas. dabar man
rods gal visai jau jo neber. turbut kasdien kazkas atsitrenkdavo.
poto pats vaziavau ir bandziau atkartot situacija. tai akurat - stoikes
uzstoja kapitaliai. vat ir 'neesminiai dalykai' :)
senos masinos yra geris...