Tema: Re: Q: Priekabos elektra
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-07-25 08:29:17
On 2012-07-25 07:47:34 +0300, Kiaule voras said:

> Piktas tu odnako...

Piktas todel, kad negaliu suprasti, kodel lietuviai daro tokias
nesamones. Eu stantartas - 13 kontaktu (iskyrus anglus - jie savaip
durniuoja (deda 2 rozetes po 7).  Tuo tarpu Lietuvoje meta 13 kontaktu
ir deda 7...   Vienam servise maciau su visais gerais laidais prikaupta
13kontaktu rozeciu - mat klijentai nori 7 kontaktu. Todel meta
originalias 13 ir montuoja kinietiskas 7 (kurios supuna per ziema) Ir
po to vazineja su nedeganciais priekabu stabziu zibintais ar
neveikianciais posukiais...Ir paskui nepyk, kai vaziuoji paskui toki ir
nematai nei posukiu, nei stabdziu...

	Be to, negaliu atleisti vieniems kabliu instaliuotojams, kurie man net
nepaklause idejo i viena auto 7 kontaktu rozete (nors turejo ir 13).
Jau kitais metais priekaba nekontaktavo. Dabar kiekviena karta pries
jungian turiu su dilde valyti visus kontaktu, ir tai neaiku, degs visos
lempos ar ne...Be to, nepajuge priesrukines (pabandyk pravaryti
technikine priekabai su nedegancia priesrukine....Paziurejau pas
draugus - taip pat nepajunta...) O pakeisti i 13 vis neprisiruosiu.
Tuo tarpu kitoje auto sudejau 13 (tie, kas dejo, prisipazino, kad tai
daro PIRMA KARTA. Iki tol tik dedavo 7 arba keisdavo is 13 i 7 .... )
ir negaliu atsidziaugti. Jungiasi patikimai, jungtis fiksuojasi
pasukimu. Pajungti visi laidai (tame tarpe ir maitinimai). Per
perejimus gali pajungti bet ka. (o tu perejimu, zinok, yra ir i daugiau
standartu :-) Yra ne ne tik 7, bet ir 7+6 (6 kontakatai eina ziedu apie
tuos 7) ) . Dangtelis uzdaro sandariai (skirtingai nuo 7 kontaktu
rozetes).
Audrius K.