Tema: Re: pirmi 10kkm
Autorius: spakainas
Data: 2012-07-24 10:04:39
Man atrodo tai čia biškį jau perlenkiat, žmonės senais laikais ir su
zapukais bei moskvičiais pusę sąjungos apvažiuodavo ir kažkaip nenumirė.
O žigulys ar volga tai išvis buvo nesveikai gerai. Kažkaip įtariu, kad
matizas už kokį žigulį vistiek geriau važiuoja, tai kame ten parkės su
juo važinėt, nelygis tipo? Šikną krato, švilpia važiuojant? Tai ką tada
apie motociklą (kokį nors 1 cilindro) kalbėt, kai 300 km nuvažiavus
šikną ir delnus nuo vibracijų skauda ir ausyse spengia? O gi yra kas ir
keliauja su tokiais.