Tema: Re: Viedro isregistravimas
Autorius: Viktoras
Data: 2012-07-17 10:32:04
Man asmeniskai buvo taip:
1. Nuvariau i regitra su numeriais.
2. Pasakiau kad masina senai supjaustyta ir priduota i lauza.
3. Pasikniso kompe, pasake, kad masina iregistruota LT jau po 2004m tai
dabar turiu tik nebent nuvaryt i ta srota kur pridaviau metala ir gauti is
ju pazyma, nes kitaip galiu susikisti tuos numerius kur noriu, nes niekas
isregistruot tos auto pagal jokius kitokius doc negali...
Ji skaitosi mano vardu registruota pransporto priemone ir is LT ji
neisvaziavo...!