Tema: Re: antifryzas varva..
Autorius: [nemielas]
Data: 2012-07-16 23:12:56
tai kad greičiausiai standartinė bėda Astrų/Zafirų - sukietėjo o-ring'ai ir pradėjo varvėti:
http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=331970

Opely užeisi, paklausi, iškart žinos ko reik ir dažnai vietoj turi. šiaip teks lupti pečiuką pakeitimui.

PS nuėmimas tai spol, bet vat sudėjus naujas tarpinęs kad viska sumauti teks pavargti ;)