Tema: Re: Masinos perpurtymas pries tolimesne kelione
Autorius: netavoreikalas
Data: 2012-07-14 18:37:46
On 2012-07-14 06:37:01 +0000, ccc said:

> "kastisv"  wrote in message news:jtq4ji$e45$1@trimpas.omnitel.net...
>
> visiskai su tavim sutinku. man tenka karta du per metus po mazesne kelione i
> europa. tai ka pasidarau, tai ratu balansavimas :). dabar tenka su 8 metu
> senumo auto  vazinet, anksciau vaziuodavau su 15-17 metu senumo auto. aisku
> jo visapusiskai tvarkingos  budavo. kazkaip proplemu niekada neuzturedavau.
>>

> Tau tiesiog pasiseke. Sena masina paprasciausiai negali buti tvarkinga.
> Dainiusas uzdave gera klausima apie generatoriaus skyva kaip pvz. Kas
> [...]

tai koks pasiulymas? Kas 3 menesius vis naujas dalis sudet? YZF
teisingai sako - priziuret taip kaip priklauso, o ne tada kai sugedo
visiskai. Ir visad lieka kazkokiu nenumatytu gedimu tikimybe, bet tai
gali kas nors ir sulupt ta masina isvis nepataisomai ir iki parduotuves
vaziuojant ir bunant uz 3000km nuo namu