Tema: Re: stovinti masina
Autorius: Renookas
Data: 2009-05-24 20:08:45
mano xantia taip prisalo prie zemes kad net bandant ja istempti nuplesem
metaline plokste i kuria trosas kabinasi, su ja kartu ir buferi. Kai
istraukiau pamaciau kad ratas prie kuri preiti nejo ir stovejo pusnyje
nuleistas visiskai ir prisales buvo. o siaip daugiau jkiu bedu nepastebeta
buvo. prastovejo mazdaug nuo rugsejo iki sausio galo.

p.s. padanga nusuimontavo bandant istempti:)