Tema: Re: Audi concert 2
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-07-01 15:32:30
Čia ne parkės labiau, o šiaip.. smulkmenos kurios nervina.

Buvau išsilupęs ta Audi subą ir žiūrėjau su nuostaba koks idiotas ikišo
garsiakalbį į gryną tuščią plastmasinę dėžę ir tai vadina subwooferiu. O
garsas gale šūdinas, nes pasirodo gale groja tik vienas tweeteris iš 4
kolonkių duryse, dar neieškojau kur baigiasi garsas..