Tema: Re: Reikia darbininko kelioms dienoms
Autorius: Renookas
Data: 2012-06-29 10:10:28
kiek beuzdirbtu vistiek bus mazai.

"pracyvnas"  parašė naujienų news:jsjh2c$16k$1@trimpas.omnitel.net...

Tai pasidomek kiek stroikese pagalbiniai gauna. Plyteliu skutimas kazkaip
nepanasu I elektros darbus. O jei jau pagalbinis gauna 100Lt/diena
(2000Lt/men), tai kiek santechnikas uzdirba? Nx tada puse lietuvos anglijon
isvaziavo? Baigi profke ar ko ten reik norint santechniku dirbt ir paslo
gavno pa trubam, vartai piniga :)

"Leon'"  wrote in message news:jsjgn7$q7$1@trimpas.omnitel.net...

kiek esu kalbejes su savo santechniku, elektriku tai jei i diena savo
pagalbinams (spec. kvalifikacijos nereikia) moka 80 -100 Lt, ne maziau. 50
Lt i diena man jau panasu i isnaudojima :)