Tema: Re: Koki pasirinkti registratoriu?
Autorius: ramunas
Data: 2012-06-28 13:02:30
paranojikai ble ir taskas.

"Shlipsas"  wrote in message news:jsgvmp$hnq$1@trimpas.omnitel.net...

kiekviena diena uzhfiksuoju koki nors durna koki manevra, po kurio gali
likti kaltas. Kad ir vakar, grizhtant namo kieme, man ish deshines
neprotingu greichiu ishsukinejo boba. Du kartus sugebejo ishokt, praleisdama
po masina. Eismo ivykio metu liktum kaltas, nes ji tau ish deshines, bet kad
taip isukineti neisitikinus - tai jau neprotinga.

ps: totaliai nesigailiu kad turiu registratoriu. Tik gal visgi norechiau
kokybishkesnio, nes numeriu kartais tikrai neizhiuri...

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius