Tema: Re: Mistika su servisu ir DPF
Autorius: Night
Data: 2012-06-27 12:44:22
Nezinau, ar ten diagnostika, ar kas rodo, kad ismetimo sistemoje slegis virsyja visas ribas. Kyla
klausimas:

1. Ar gali DPF uzsikimsti per para stovint servise, taip staiga?
2. Ar diagnostika tikrai nerodytu klaidu, jei jis is tiesu uzsikimso? Skydelyje niekas nedega
3. Ar tikrai gale buti del EGR vakuumu kaip Razumas sake?

Skambinau in TMT - sake, kad jei tikrai DPF, uz nelabai daug pinigu sutvarkys - ka jie ten padaro,
nezinau.

Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote in