Tema: Re: BMW 320D E46
Autorius: Renookas
Data: 2012-06-26 17:27:38
as ta suprantu, bet sakau zmoniu mastymas koks yra...
arba dar pasiskelbti nemoki kad ja turi:)

"No name"  parašė naujienų news:jsbqto$623$1@trimpas.omnitel.net...

ir toliau remontuoja pagal ta garantini :) o cia stovi deze su apie 20kkm
prabegu, deta nauja vokietijoje... plius skirtumas manau yra 4klt vs 1,8klt?