Tema: Re: klausimas dėl FORD Fiesta farų . 2010 metų
Autorius: Renookas
Data: 2012-06-26 09:58:31
zinok gamyklines irgi luzta, puva ir t.t. taip kad cia ne rodiklis vienos
faros istorija. nes jei imant sitaip tai reiktu is kart gamyklines ismesti
ir deti taivanius, nes galim paodyti statistika kad gamyklines luzta
dazniau. Viskas priklausys nuo imties.

O siaip reiktu technikine kasmetine padaryti... :)

"gopenzo"  parašė naujienų news:jsabdr$sb6$1@trimpas.omnitel.net...

Jaučiu, kad taip...niekaip nebūčiau prisiruošęs. Tik ta lempa ne akino, o į
žemę švietė kiek pamenu.