Tema: Re: Turbinos remontas Vilniuje
Autorius: pjezo
Data: 2012-06-24 23:02:49
nu
nu ne visada jiem sekasi, ne visada...
remontavo man, nepraejus 6 men vel parejo...
taise pagal garantija...
va tik ta ju garantija- 6 men,  dar taip pora savaiteliu is butu jau buvusi negarantine...
po antro "garantinio" taisymo- pradejo tepalus leisti pro abratkes sujungima su turbos korpusu.
nemokamai pakeite tarpine.
ir kaip vertinti ?