Tema: Re: situacija
Autorius: Pranas
Data: 2012-06-21 10:17:55
On Thu, 21 Jun 2012 10:12:09 +0300, Mtrhed <nera@mail.lt> wrote:

> Lenkiantysis:
>
> 1.1. Siaura ištisinė linija skiria priešingų krypčių transporto srautus
> ir draudžia paženklintame kelio ruože važiuoti priešpriešinio eismo
> juosta; ....
> PAZEIDE
>
> 142. Jeigu priekyje važiuojantis vairuotojas rodo kairįjį posūkio
> signalą ir yra persirikiavęs posūkiui į kairę (apsisukimui),
> važiuojantysis paskui jį privalo apvažiuoti sukančią transporto priemonę
> iš dešinės arba palaukti, kol priekyje važiuojantis vairuotojas
> [...]

Is ko nusprendei, kad sukantis i kaire rode posuki? Mano liudininkai sake,
kad nieko nerode.... :)

> Sukantis i kaire:
> 114. Sukdamas į kairę (apsisukdamas) ne sankryžoje, vairuotojas privalo
> duoti kelią *priešinga* kryptimi važiuojančioms transporto priemonėms.
> NEPAZEIDE
>
> 161. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią
> transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga
> kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti
> ir lenkiančioms transporto priemonėms.
> NEPAZEIDE

Sita pazeide, nes nepraleido is paskos vaziuojancio-lenkiancio.
Beje uzduotis neteisinga. Jei dviguba istisine, tai kiekviena kryptim turi
but daugiau nei viena juosta. Tada lenkt draudziama is viso.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/