Tema: Re: VAG COM laidas
Autorius: PxYra
Data: 2012-06-20 23:30:54
durneli ismok skaityt :D nieko is ebay neperku ir nepirksiu nes nemegstu
laukt prekiu po 2.5 savaites ir pries perkant visada megstu preke gyvai
apziuret, na jei zutbut reikia kokio priciundaso kurio nera Lietuvoje tai
per tarpininka perku, tegu jie ten pisasi su visokiais paypal ir t.t. as
geriau brangiau sumokesiu bet pasiimsiu preke greiciau