Tema: Re: laikrodis su sirdies ritmo matuokliu
Autorius: ramunas
Data: 2012-06-19 12:54:17
is klausimo supratau, kad nesi sportininkas, o tik karts nuo karto pamini
dviraciu... is to man kilo kitas klausimas... kam tau reikalingas sirdies
ritmo matuoklis? ka tau duoda zinojimas, kad i kalna mini su 170bpm, o
paprastai mini ant 145bpm ?

P.S. prie sito tavo polaro man atrodo atskitai dar turesi pirkti dirza. ir
telefona su GPS vistiek turesi veziotis atskirai...