Tema: Re: MB E klasse W211
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-06-17 09:13:34
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-1">
<META content="MSHTML 6.00.2900.6197" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Achujena masina. Svarbiausia visikai nerudyja ir 
niekada negenda. Passatas aisku geriau, nes tas dar ir kuro nejama, bet kaip 
zinia nekoshernas tai ne visiems tinka.</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV>"Velnias" &lt;<A 
  href="mailto:laiskas.velniui_@_gmail.com">laiskas.velniui_@_gmail.com</A>&gt; 
  wrote in message <A 
  href="news:jrinub$pf6$1@trimpas.omnitel.net">news:jrinub$pf6$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>pries kelis menesius buvo parasytas mekigio 
  traktatas apie MB&nbsp;W211 - gal kas turit issisaugoje ir galit 
  pakartoti?</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Prie to pacio - labiau linkstant prie 
  ekonomiskumo, o ne greicio, pagal skaicius geriausiai atrodo 220CDI variklis - 
  kaip realybeje jis vaziuoja su automatu? Specifiniu bedu kazkokiu turi ka 
  tikrinti? Aciu.</FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>