Tema: Re: gal turit pazistama Omni vadybininka?
Autorius: padugne
Data: 2012-06-14 21:39:16
On Thu, 14 Jun 2012 22:49:56 +1000, homo erectus wrote:

> Tai pas mus visur taip. Kažkodėl nauji klientai iš gatvės mylimi žymiai
> labiau, nei lojalūs. Lietuvoje neverta būti vieno tiekėjo klientais,

Kodel "kazkodel"? Cia tipiska modernios vadybos nesamone, kada viskas
labai logiska ir tuo paciu labai idiotiska.

Jei strategine komanda yra "augti" reiskia demesys sukoncentruojamas
augimui, t.y. nauju klientu medzioklei.

Esamu klientu lojalumas matyt yra kazkur link galo beigi tiesiogiai
priestarauja ARPU maksimizavimui, juk gal imsi ir neiseisi. O jei duosi
nuolaida, tai ARPU garantuotai sumazes ir gausi galvon. Todel tai
pernelyg neforsuojama.

Na o jei jau pasakei bai-bai, reiskia vel esi kandidatas augimui ir zhr
auksciau :)

--
kthxbai.