"infernal" <test@test.lt> wrote in message news:jrcps8$se0$1@trimpas.omnitel.net... > Painioji tu mokescius su masinos kaina. Mokescius juk ne pardavejas > pasiima, o valstybe. Danas-pardavejas $ gauna tik uz masina. T.y. maziau > nei puse nuo 180 tukst kronu. Tavo konkreciu atveju. > Nevisai ten taip paprasta. Masina reikia "isregistruoti eksportui". Ten mokesciu kontora ivertina masinos rinkos kaina, aisku, ne tavo naudai :-) Atsiskaiciuoja sau apie 10 kDKK ir likusius ismoka eksportuotojui. Norint priregistruot, situacija panasi. Jie ivertina masinos rinkos kaina (ir vel ne zmogaus naudai, bet gincytis beveik beprasmiska) ir papraso sumoketi. Realiai buna apie 180% jos normalios kainos. Iki siol buvo kitaip su lizinginem. Uz jas reikedavo moket tik kazkaip mistiskai paskaiciuota mokescio dydi vien lizinginiam laikotarpiui. Nuo siu metu ta slyle jau uzdaryta. Bendrai paemus, ten vien lavonu galima rasti. Del dideliu masinu kainu ir nemazesniu taisymo kainu visi vazineja, kol dar gali vaziuoti. Po to jau i marcias. Jei kas galvoja, kad Lietuvoj senos masinos, tegul paziuri tenai :-) Kitas dalykas, kad uz apynauje, kas yra iki 8 metu amziaus, reikia primoket ir uz papildoma iranga. Cia isiskaito automatine pavaru deze, ir lieti ratlankiai, ir greicio palaikymas, ir radijas, ir kondicionierius, ir kondicionieriaus automatinis temp palaikymas, ir sildomi veidrodeliai, ir kebulo spalva, ir metalic lakas, ir.... Tikiuosi, vaizdas aiskus. Kad reiketu liek maziau moketi, toj rinkoj masinos buna su skurdesne komplektacija.