Tema: Re: auto plovimas savom rankytem
Autorius: svyt
Data: 2012-06-12 17:48:08
ir vaikinukas nebeturi uz ka valgyt seimai nupirkt. jei zmogus dirba reiskia
apsimoka, jei tau jo gaila palik arbatpinigiu.

--
vyt/ /

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.wfshxco2tskzlc@tomas2...
On Tue, 12 Jun 2012 09:35:30 +0300, Velnias <laiskas.velniui_@_gmail.com>
wrote:

> Kai plovykloje rankomis nuplauna uz 8-10 Lt, nuvalo vabzdzius visus  gerai
> nuo priekio ir ratus nuo stabdziu kaladeliu dulkiu, tai kazkaip  nustojau
> rankomis plauti jau kokie 5 metai...

Kažkada plovė man mašiną rankiniu būdu negražiu metų laiku (gal vėlyvą
rudenį, ar ankstyvą pavasarį ...).
Kai pamačiau, kaip vaikinukas visas šlapias, raudonom rankom (nežinau nuo
šalčio ar chemijos) ant skersvėjo šveičia mano auto - prabudo sąžinė ir
nuo tada plaunu automatinėse plovyklose.