Tema: Re: uzsimame mergina lexus is 200,2.0 benzas, 2000 m., su duja, avtamatc
Autorius: svyt
Data: 2012-06-16 13:06:07
nu man nauja mikrolitrazke ne kiek nekvepia prestizu, greiciau atvirksciai-
lizingu ir nemastanciu ar visiskai nesusigaudanciu automobiliuose zmogum uz
vairo, paprastai tai buna mergina, kuriai vargas vazinet periodiskai i
servisus kur ja mausto, viska keicia reikia nereikia, iskaitant ora
padangose.
Kaip tik cia pirkau masina pries kelias dienas, tai is kitos puses slykstu
buvo klausytis mariampolieciu makaronu, vienos masinos nenusipirkau nes
uzkniso, masinai arti milijono, asikina kad tikra rida 250000, aiskina kad
burbulai einantis per nesandaru filtra i siurbli normalu, kad variklis vos
trailina del blogos pagalves. visgi susiradau uz 2800 pusetina varianta-
lietuvoj nevazineta universala su kondicionierium, trecia golfa. viskas su
juo kol kas atrodo bus gerai isskyrus kad jau kai kur pradeda kilt dazai, ir
kaip zinia sis modelis linkes baigt dienas taip ir nesugedes o supuves.
bandysiu rudeni ispurkst ertmes, gal kuriam laikui atidesiu, nu blogiausiu
atveju pora metu, paskui izoliacija uzklijavus skyles dar technikine porai
metu, gal pakaks jei labai nebyres.
--
vyt/ /