Tema: Re: land rover discovery +/-
Autorius: mano
Data: 2012-06-11 22:39:04
tai kad amerikonuose discovery iki 2004 tik ejo .....

"70005"  wrote in message news:jr520m$uh5$1@trimpas.omnitel.net...

"skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> wrote in message
> draudimas 8klt? Tai kokios jis pas tave vertes zada but? 250k lt?
> siaip mano galva, jei turi kasko - neturi galvos skausmo. Ir ne tik del
> vagysciu, bet ir del avariju, treciuju asmenu veiklos (isdauztas stiklas,
> veidrodis, numti ratai)

Na, naujas jis kainuoja tiek, kiek ir parašei, o susitvarkytas amerikonas
būtų ne senesnis nei 2008-2010 m., tad draudikai vistiek norėtų keleto
tūkstančių kasmet. Bent jau anot viešų skaičiuoklių.

O kiti kasko privalumai gerai, bet šiuo metu nenorėčiau už juos mokėti.

(Jei ką, draudžiuosi kasko jau keliolikti metai.)