Tema: Re: dyzelio priedas, koks ?
Autorius: E.D.
Data: 2012-06-11 14:27:53
Ilgalaikiam ar nuolatiniam naudojimui su geru tepimo efektu sitas:
http://agabaltija.lt/popup_item.php?lang=lt&cat=06dv&item=HG3417

Vienkartiniam praplovimui arba laiks nuo laiko sitas:
http://agabaltija.lt/popup_item.php?lang=lt&cat=06dv&item=HG3444

Abu esu naudojes ir ant skirtingu varikliu - kas etiketeje parasyta, ta
ir daro.

O siaip normaliam dyz. varikliui naudojant normalu dyz. kura, jokiu
priedu kaip ir nereikia, nes kuras turi uztikrint ir sistemos plovima,
ir jos pakankama tepima.
Tik vat tas kuras musuose ne visada 100% toks, koks privalo but...