Tema: Re: aftermarketiniai LED DLR'ai
Autorius: Saulius K.
Data: 2012-06-07 16:05:14
Reikalavimai yra tokie:

Dieninių žibintų veikimas:
1.1. turi įsijungti ir veikti automatiškai, kai variklio paleidimo ir (arba)
išjungimo įtaisas yra padėtyje, kurioje variklis gali veikti.

1.2. turi išsijungti automatiškai, kai priekiniai rūko žibintai arba
gabaritiniai, priekiniai artimųjų, tolimųjų šviesų žibintai įjungti,
išskyrus atvejus, kai priekiniai artimųjų, tolimųjų šviesų žibintai
naudojami nepertraukiamam šviečiamajam įspėjimui trumpais intervalais.

2. Dieninių žibintų skaičius – 2, turi būti patikimai pritvirtinti.

3. Dieninių žibintų įrengimas:

3.1. aukštis nuo žemės ne mažiau kaip 250 mm, bet ne daugiau kaip 1500 mm;

3.2. atstumas nuo transporto priemonės krašto turi būti ne daugiau kaip 400
mm;

3.3. atstumas tarp dviejų žibintų, matuojant nuo paviršių vidinių kraštų,
turi būti ne mažesnis kaip 600 mm. Šis atstumas gali būti sumažintas iki 400
mm, kai bendras transporto priemonės plotis mažesnis kaip 1300 mm.

4. Dieniniai žibintai privalo atitikti nustatytus konstrukcijos ir techninės
būklės reikalavimus (žr. 201 kodą).

Kad turi įsijungti automatiškai, tai OK. Bet dėl išsijungimo, ką reiškia ta
išlyga "nepertraukiamam įspėjimui trumpais intervalais"? Ir nepertraukiamas,
ir trumpi intervalai?

Ramybės dėlei pas mane jie išsijungia įjungus trumpas šviesas, bet visi
gamykliniai modeliai tai sėkmingai šviečia toliau. Ar bent jau tie, kur DLR
integruoti į visą žibintą.