Tema: Re: vel rusu mentai...
Autorius: svyt
Data: 2012-06-07 11:46:20
 o as pritariu, jei aisku kam nors cia idomi mano nuomone.
kadaipries 7 metus mano pliusiukei pavoge magnetofona is masinos, svieziai
atvariau ir pamaciau tai, (diena prie pramogu banko vilniuje) tai visus
salia einancius ir nuejusius, kraciau tases, vienas iskart puole ant zemes-
ne as ne as, as ne vagis...neradau to mago...

--
vyt/ /