Tema: Re: Patarkite kuria masina pirkti
Autorius: Dikiz
Data: 2012-06-07 09:21:46
nuble citras berlingo naudojamas nuo naujo kokiu 2006-8 gal metu. Suka
kiekviena diena nemazai km, tai ant greiciu dezes traukes suluzo,tai vairo
stiprintuvo slanga prakiuro,aisku galines duryse kazka suluzo tai nelabai
darinejasi.O seip einami remontai visa kita,tiesa ten bendzas.Tepalus keicia
mazdaug pagal rekomendacija,tik biski veliau :D Rida jei neklystu netoli
200kkm.Aisku kai sedi tai net atlosas nesireguliuoja tokiam daigte,bet tam
jis ir yra kablukas, kad nepatogus butu :D