Tema: Re: Koks tepalas i Toyota D4D ?
Autorius: svyt
Data: 2012-06-06 23:25:27
nu tai turi but instrucijoj parasyta koki tepala pilt, imi kad ir pigiausia
is rekomenduojamu, pigiausia sintetika  imant maziausia sansu uzsiraut ant
padelku, kur uz brangiai nusipirksi isvis mineralke... nor cia ne rodiklis,
ka sumoki ir ka gauni, o del filtrono, filtronas siaip 15 metu LT35 geriau
lipo nei SCT, tie melyni filtrai, bet apynaujei masinai abeju
nerekomenduociau... gal MAN kiek rimciau ipakuoti bent... nezinau ka patart,
bet lenkiskas filtronas ne ka geriau uz klaipedietiska sct, kurio kokybe per
5 paskutinius metus zymiai pagerejo., bet...........

--
vyt/ /