Tema: Re: Peugeot 406 2002 hdi purtosi
Autorius: Ramunas
Data: 2012-06-06 08:33:18
Siaip pats esu i s vln, bet apie greiciausiai tavo kalbama eimuti esu
girdejes, bent jau peugeot klube atsiliepimai labai nekokie. Esu kazkada
senai diagnostika dares Ateties pl, yra kazkoks citroen servisas, imho
pasirode normaliai. Manau kad sitas:
http://www.spec.lt/katalogas/imone/ateities_autoservisas_uab_390401/

"Miegapelius"  parašė naujienų news:jqlkoj$np2$1@trimpas.omnitel.net...

o kaune kas normaliai daro. bo cia kazkokis prie aleksoto turgaus, tipo pezo
specas vis buria is kavos tirsciu i monitoriu ziuredamas.