Tema: Re: HDi resursas
Autorius: FwsA
Data: 2012-06-01 14:41:59
Uosvis turi 1,6HDI 66kw, tikrai norm vaziuoja. Dziaugiasi ir trauka ir kuro
sanaudom! Dabar islindo "antipollution fault". Peugeot servise buvo pajunge
prie kompo, tai sake ERG reikia keist, kas nevisai pigiai kainuoja.
Kas galetu isoperuot aplink Šiaulius, Pakruoji, kad kompas nerektu?
Gedas
T.Carina E 94' 2.0 benzas-dujos
Vilnius