Tema: Re: Dyzelio filtro keitimas
Autorius: Night
Data: 2012-05-30 15:19:42
Siaip tai man mistika truputi su tuo pripylimu saliarkos, seniems kibirams gal tai ir galiodavo - va dabar
keiciau neseniai filtra, nieko ten niekas nepyle (o ir kaip tu pripilsi i sasyskos formos filtra, stovinti
horizontaliai), zodziu pasuko starteris tusciai kokias sekundes 3 ir uzsivede - tiek ziniu.