Tema: Re: Vaziuokles patikra+remontas
Autorius: Renookas
Data: 2012-05-30 10:41:38
priekis 60, priekis+galas 80 (nezinau mintinai ar sitam vojageriui darosi
tik viena asis ar abi)
Eiliu ilgu nera. Pasiderinant jei ne ta pacia diena tai dvieju dienu begyje
tikrai rasim laiko

"Robertas9"  parašė naujienų news:jq30vu$g05$1@trimpas.omnitel.net...

5/29/2012 5:04 PM, Renookas rašė:
> jei nori gali ir pas mane uzsukti. papurtysim nemokamai, o del remonto
> pats nuspresi priimtinos kainos ar ne, ir jei noresi galesi remontuotis,
> jei ne tai susiremontuosi kitur.
>
> +37062075794, Vytautas
>

> "Struktur" parašė naujienų news:jq2c9t$o25$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pacientas Ford Mondeo 2002, universalas. Prasosi vaziuokles papurtymas
> rimtas ir remontas. Tvarkymo itariu ten bus nemazai, nes uzleista
> nepadoriai. Kur Kaune parekomenduotumete kreiptis, kad ir su kainom
> krikscioniskom pradziugintu, ir su kokybe nenuviltu. Dekui atsakiusiems.

Kiek suvedims pas jus kvadratiniam vojadzeriui ir kaip eiles?